vrijdag 7 augustus 2009

Donderdag 6 augustus 2009: Kingman - Las Vegas

Vandaag na het ontbijt direct op weg gegaan naar Las Vegas.
Onderweg alleen nog gestopt bij de Hooverdam, we reden over de dam zelf. Foto's gemaakt en weer doorgereden. Op naar de Outletstores!

Om 11:00 uur liepen we de Outletstore binnen, binnen kwamen we erachter dat er nog een premiumoutletstore down-town was. Het was toch nog te vroeg om naar het hotel te gaan dus bijna 4 uur later vertrokken we van de ene outlet naar de andere, waar wederom vele merken vertegenwoordigd waren. Onder het motto "Shop till you drop" verbleven we daar om nog een restantje van vakantiebudget er door heen te jagen.
Hierna gingen we naar het hotel, maar Marco wilde alternatief rijden via de Strip om de hotels aan het begin van de strip in ieder geval van de buitenkant nog even te kunnen bewonderen. Was een goed idee alleen de uitvoering duurde iets langer dan gepland. Verschrikkelijk druk natuurlijk, maar wel dus de tijd om al rijdend wat foto's te maken en te filmen.
Het hotel BW Mardi gras net achter de strip dit keer bood ans de ruimste kamer van onze gehele rondreis door zuidwest usa.
De koffers inruimen en de auto leeg gehaald, wat een rotzooi kun je verzamelen in 4 weken!
Daarna nog naar de strip gelopen om nog bij een winkel te kijken en te eten bij, na het eten hebben we lekker een taxi terug genomen naar het hotel.
Na ons online ingecheckt te hebben nog even dit bericht tikken, foto's van de laatste 2 dagen doe ik vanuit Nederland er op zetten want daar heb ik nu geen zin meer in.

1. Hoi Vakantie Gangers
    Het was erg leuk om jullie reis op deze manier een beetje mee te beleven.
    En voor nu een goede reis terug.